tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Leak
JerRy
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.08.2013 19:26
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Pěkný večer,
potřeboval bych poradit s leakem, který se mi vyskytl v mapě. Zkusil jsem přes to hodit brush a dát hollow, ale ani to nepomohlo. Mapa sice ještě není pro hraní, spíš ji zatím testuji, takže mi různě buttony leží při cestě mapou (jedná se o deathrun) a ne všechno mám vychytané. Mapa je +/- v celku tedy tak, jak bych chtěl, aby vypadala, ale jak říkám, do detailů se teprve budu dostávat. Chtěl jsem vyzkoušet i entitu game_text...

Log:
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Counter-Strike 1.6"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel" -nowadtextures

..................................... (to jsem tu přihodil já, toto není error :))

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlcsg.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel"-nowadtextures
Entering c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ off ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

1 brushes (totalling 6 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.50 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.53 seconds)


added 3 additional animating textures.
Texture usage is at 0.54 mb (of 4.00 mb MAX)
1.48 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlbsp.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2189 (0.14 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity env_message @ ( 0, 0,71446950161941005000000000000000)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...2000...2125 (0.11 seconds)
Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity env_message @ ( 0, 0,71446950161941005000000000000000)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...2000...2166 (0.14 seconds)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity env_message @ ( 0, 0,71446950161941005000000000000000)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2136 (0.13 seconds)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity env_message @ ( 0, 0,71446950161941005000000000000000)
1.81 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlvis.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlrad.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel.bsp" "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\deathrun_dust-pixel.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel.pts" "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\deathrun_dust-pixel.pts"


** Executing...
** Command: C:\COUNTE~1.6\csko.exe
** Parameters: +map "deathrun_dust-pixel" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1



Mapu teprve ještě budu kontrolovat a rovnat, tak mi tu prosím nevyčítejte, že není v mřížce, že to mám v duté kostce atp...

Díky za rady...

E: Nejsem si jistý, ale nejspíš za to bude moci tohle[url] http://2i.cz/2764b69c4f[/url]. Bohužel nevím, jak se toho zbavit, jelikož ten brush (jestli to teda je brush) nejde označit....
JerRy přiložil následujíci soubor:
deathrun_dust-pixel.rmf
Upravil/a JerRy dne 03.08.2013 08:47
±0
 
.....cz
lynx
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.08.2013 13:19
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

Skús cez "pointfile". (Map/Load pointfile).
btw, nemyslím si že by tu niekto považoval -nowadtextures v logu za error hehe
a ak ten leak nenájdeš tak hod aspon ten ss s tým vykresleným pointfile. Niekedy to može byť aj entitou mimo mapy a pod.

±0
 
Slovis
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.08.2013 19:52
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Ahoj, tak dal jsem si tu práci a našel jsem jich asi 6. V souboru *.zip posílám screeny. V tom archívu je i textový soubor, kde je rozepsané co který screen znamená. Doufám, že ti to pomůže.
Slovis přiložil následujíci soubor:
deathrun.zip
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
JerRy
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.08.2013 16:46
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Díky moc kluci/chlapi/dámy/ženy/slečny.... :-)
Taky si nemyslím, že používat -nowadtextures je nějak špatné, ale já tam mám těch textur jak nasraných a ještě jsem si nenašel čas to "protřídit" :-)
Díky za ty screeny, moc mi pomohly. Největší problém byl v té entitě env_message, jelikož přesahovala mřížku vhe. Chtěl jsem do té mapy vložit nějaký ten nápis, ale nevěděl jsem, jakou entitu použít, tak jsem zkoušel různé entity atp :| ... Hlavně že už je to v pohodě.
Ještě jednou díky... ;)
±0
 
.....cz
Slovis
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.08.2013 19:48
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Myslím, že by jsi mohl použít entitu "game_text" spouštěnou přes trigger_multiple.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
JerRy
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.08.2013 17:24
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Nakonec jsem to tak udělal a funguje to docela dobře. ak říkám, řídíl jsem se podle návodů někde z internetu...
Teď bych ale potřeboval pomoct s něčím jiným....
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Counter-Strike 1.6"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel" -nowadtextures

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlcsg.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel"-nowadtextures
Entering c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel.map
Error: Entity 110 has no visible brushes

Error: No visibile brushes
Description: All brushes are CLIP or ORIGIN (at least one must be normal/visible)
Howto Fix: self explanitory


----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel" -leakonly

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlbsp.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel"-leakonly
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlvis.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel" -fast

g_fastvis = true
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlvis.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel"-fast
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlrad.exe
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel" -sparse

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\RADEK~1.DOM\Plocha\VALVEH~1\hlrad.exe "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel"-sparse
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\program files\valve hammer editor\maps\deathrun_dust-pixel.bsp" "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\deathrun_dust-pixel.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."


Byli byste tak hodní a pomohli mi ještě s tímto problémem? :)
JerRy přiložil následujíci soubor:
deathrun_dust-pixel_1.rmf
±0
 
.....cz
lynx
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.08.2013 19:50
Avatar člena

Like a Boss!

Hodnocení: +433 (98%)
Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11

Error: Entity 110 has no visible brushes

Error: No visibile brushes
Description: All brushes are CLIP or ORIGIN (at least one must be normal/visible)
Howto Fix: self explanitory

Nájdi si entitu 110, ak ju nepotrebuješ, zmaž ju máš po probléme B)
alebo jej zmen aspon 1 textúru na nej na nejkú inú normálnu, obycajnu, (nie clip a pod "špeci" textury.) .

/edit
teraz mi napadlo, či ju budeš vedieť nájsť.
ak nie, tak vo VHE cez "Find Brush"
a len zadáš..
brush: 0
entity: 110
a enter... a ono ti to už na u entitu samo skočí.
Upravil/a lynx dne 05.08.2013 20:01

±0
 
Slovis
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.08.2013 19:52
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Ahoj, pokud dáváš do mapy nějaký clip (brush s texturou "CLIP" ), tak ten brush nepřeváděj na entitu (ve tve mapě konkretně "func_wall" ). Další věc je ta, že tam máš opět leaky a vypadá to, jako by jsi ty staré neopravil.
Upravil/a Slovis dne 05.08.2013 19:53
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
JerRy
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.08.2013 20:43
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +18 (100%)
Příspěvek: 51
Založený: 25.02.12

Lynx: Ano, pomůcku find brush znám, ale díky moc. Můj problém byl, že jsem chtěl oclipovat toto:http://2i.cz/f1a8... a já blbec zkopíroval to sklo a hodil přes to texturu clip. V tu chvíli mi to nějak nedošlo.

Slovis: Po tvé radě mi to došlo (viz. výše). K těm leakům můžu říct jen to, že jsem jich tam našel trochu víc, tak jsem je začal opravovat a nějak jsem zapoměl na ty, které jsi mi vyfotil :(, opět moje blbost...

Snad už to bude z té mé blbosti vše, díky moc za váš čas a hlavně za pomoc...
±0
 
.....cz
Slovis
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.08.2013 21:33
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

My vždy rádi pomůžem :D
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 27

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes