Nejde mi otevřít mapa
|
Dejvy |
Přidané 05.10.2013 21:03
|
Člen
Hodnocení: +12 (100%) Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13
|
Čaute, mám problém. Jaksi mi při tvorbě mapy spadl komp a moje mapa teď nejdeotevřít, nechápu to. Nejde otevřít ani .map soubor. Píše to tohle:
Nevíte jak to spustit? Mapa je v příloze. Btw potom co jsem zapnul komp mi to smázlo konfigurace vhe :/
Dejvy přiložil následujíci soubor:
shaft.rmf
Upravil/a Dejvy dne 05.10.2013 21:03 |
|
|
|
Backup |
Přidané 06.10.2013 15:48
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
A nezůstal ti .rmx nebo .max soubor? |
|
|
|
Dejvy |
Přidané 07.10.2013 10:47
|
Člen
Hodnocení: +12 (100%) Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13
|
Jo, mám oba. Co s nima? |
|
|
|
Backup |
Přidané 07.10.2013 16:47
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Přejmenovat rmx na rmf (nebo max na map) a pak ho otevřít. |
|
|
|
Dejvy |
Přidané 07.10.2013 21:55
|
Člen
Hodnocení: +12 (100%) Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13
|
Otevřít mi to jde ale nejde zkompilovat. A ten .max(teď .map) mi nejde otevřít vůbec.
log:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Counter-Strike 1.6tomshadowwithbounce" -rgbtransfers
** Executing...
** Command: C:\hammer\vhlt\hlcsg.exe
** Parameters: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -cliptype precise -wadautodetect -nowadtextures
hlcsg v3.4 VL30 (Nov 23 2012)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\hammer\vhlt\hlcsg.exe "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -cliptype precise -wadautodetect -nowadtextures
Arguments: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -cliptype precise -wadautodetect -nowadtextures -low
Entering f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2.map
Error: Line 1 is incomplete (did you place a " inside an entity string?)
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: C:\hammer\vhlt\hlbsp.exe
** Parameters: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2"
hlbsp v3.4 VL30 (Nov 23 2012)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\hammer\vhlt\hlbsp.exe "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2"
Arguments: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -low -chart
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2.log for the cause.
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: C:\hammer\vhlt\hlvis.exe
** Parameters: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -full
hlvis v3.4 VL30 (Nov 23 2012)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\hammer\vhlt\hlvis.exe "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -full
Arguments: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -full -low
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: C:\hammer\vhlt\hlrad.exe
** Parameters: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers
hlrad v3.4 VL30 (Nov 23 2012)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\hammer\vhlt\hlrad.exe "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers
Arguments: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers -low -waddir "C:Counter-Strike 1.6\cstrike"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2.log for the cause.
----- END hlrad -----
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2.bsp" "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\shaft_save2.bsp"
The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."
Upravil/a Dejvy dne 07.10.2013 21:56 |
|
|
|
Backup |
Přidané 08.10.2013 17:33
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Vypadá to že hammer není schopen správě vygenerovat .map soubor. To jsem ještě neviděl, mohl bys poslat ten .rmf, který jde otevřít, ale nejde zkompilovat? |
|
|
|
Dejvy |
Přidané 09.10.2013 15:48
|
Člen
Hodnocení: +12 (100%) Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13
|
Tady to máš. Heslo v pm
Dejvy přiložil následujíci soubor:
shaft.rar
Upravil/a Dejvy dne 09.10.2013 15:49 |
|
|
|
Backup |
Přidané 09.10.2013 21:14
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Tak to jsem ještě neviděl, podařilo se ti jako classname worldspawnu nastavit:
"‘|%
Nechápu jak se ti to povedlo, asi se něco přepsalo nebo zkopírovalo.
Opravil jsem to, heslo je stejné.
Backup přiložil následujíci soubor:
shaft.zip |
|
|
|
Dejvy |
Přidané 10.10.2013 15:38
|
Člen
Hodnocení: +12 (100%) Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13
|
dík, už to jde
|
|
|
|
Dejvy |
Přidané 10.10.2013 15:43
|
Člen
Hodnocení: +12 (100%) Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13
|
btw co je to ten classname worldspawnu? |
|
|
|
Backup |
Přidané 10.10.2013 17:50
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Každá entita má svůj classname, u světla je to light, u dveří je to func_door, je to v podstatě jméno toho typu.
V csku máš tři druhy objektů - brushové entity, pointové entity a pak ten zbytek, což se označuje jako obyčejné brushe nebo taky worldspawn. V csku totiž ve finále vše musí být entita, takže všechny brushe které nejsou součástí jiné entity, jsou součástí obrovské brushové entity typu worldspawn.
Upravil/a Backup dne 10.10.2013 17:52 |
|
|