tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Nejde mi otevřít mapa
Dejvy
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.10.2013 21:03
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +12 (100%)
Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13

Čaute, mám problém. Jaksi mi při tvorbě mapy spadl komp a moje mapa teď nejdeotevřít, nechápu to. Nejde otevřít ani .map soubor. Píše to tohle:www.imagehosting.cz/thumbs/errorqsq.jpg
Nevíte jak to spustit? Mapa je v příloze. Btw potom co jsem zapnul komp mi to smázlo konfigurace vhe :/
Dejvy přiložil následujíci soubor:
shaft.rmf
Upravil/a Dejvy dne 05.10.2013 21:03
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.10.2013 15:48
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

A nezůstal ti .rmx nebo .max soubor?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Dejvy
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.10.2013 10:47
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +12 (100%)
Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13

Jo, mám oba. Co s nima?
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.10.2013 16:47
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Přejmenovat rmx na rmf (nebo max na map) a pak ho otevřít.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Dejvy
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.10.2013 21:55
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +12 (100%)
Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13

Otevřít mi to jde ale nejde zkompilovat. A ten .max(teď .map) mi nejde otevřít vůbec.
log:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Counter-Strike 1.6tomshadowwithbounce" -rgbtransfers


** Executing...
** Command: C:\hammer\vhlt\hlcsg.exe
** Parameters: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -cliptype precise -wadautodetect -nowadtextures

hlcsg v3.4 VL30 (Nov 23 2012)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\hammer\vhlt\hlcsg.exe "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -cliptype precise -wadautodetect -nowadtextures
Arguments: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -cliptype precise -wadautodetect -nowadtextures -low
Entering f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2.map
Error: Line 1 is incomplete (did you place a " inside an entity string?)


----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\hammer\vhlt\hlbsp.exe
** Parameters: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2"

hlbsp v3.4 VL30 (Nov 23 2012)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\hammer\vhlt\hlbsp.exe "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2"
Arguments: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -low -chart
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\hammer\vhlt\hlvis.exe
** Parameters: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -full

hlvis v3.4 VL30 (Nov 23 2012)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\hammer\vhlt\hlvis.exe "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -full
Arguments: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -full -low
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\hammer\vhlt\hlrad.exe
** Parameters: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers

hlrad v3.4 VL30 (Nov 23 2012)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\hammer\vhlt\hlrad.exe "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers
Arguments: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers -low -waddir "C:Counter-Strike 1.6\cstrike"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "f:\dokumenty\cs 1.6 mapping\mineshaft\shaft_save2.bsp" "C:\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\shaft_save2.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."
Upravil/a Dejvy dne 07.10.2013 21:56
±0
 
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.10.2013 17:33
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Vypadá to že hammer není schopen správě vygenerovat .map soubor. To jsem ještě neviděl, mohl bys poslat ten .rmf, který jde otevřít, ale nejde zkompilovat?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Dejvy
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.10.2013 15:48
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +12 (100%)
Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13

Tady to máš. Heslo v pm
Dejvy přiložil následujíci soubor:
shaft.rar
Upravil/a Dejvy dne 09.10.2013 15:49
±0
 
Backup
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.10.2013 21:14
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Tak to jsem ještě neviděl, podařilo se ti jako classname worldspawnu nastavit:
"‘|%
Nechápu jak se ti to povedlo, asi se něco přepsalo nebo zkopírovalo.

Opravil jsem to, heslo je stejné.
Backup přiložil následujíci soubor:
shaft.zip
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Dejvy
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.10.2013 15:38
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +12 (100%)
Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13

dík, už to jde :)
±0
 
Dejvy
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.10.2013 15:43
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +12 (100%)
Příspěvek: 17
Založený: 29.01.13

btw co je to ten classname worldspawnu? :D
±0
 
Backup
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.10.2013 17:50
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Každá entita má svůj classname, u světla je to light, u dveří je to func_door, je to v podstatě jméno toho typu.

V csku máš tři druhy objektů - brushové entity, pointové entity a pak ten zbytek, což se označuje jako obyčejné brushe nebo taky worldspawn. V csku totiž ve finále vše musí být entita, takže všechny brushe které nejsou součástí jiné entity, jsou součástí obrovské brushové entity typu worldspawn.
Upravil/a Backup dne 10.10.2013 17:52
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 29

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes