tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Eror kvoli texture
Malinky
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.01.2011 18:47
Člen

Hodnocení: +12 (80%)
Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10

cawko mám mapku a ked dám run všetko die ale ked si tam vložím svoju texturu co som si vztvoril podla návodu na tomto webe normalne je vo VHE pekne setk otam dám dám run a vyhodí mi nejaký eror neviete čým to je ? može to bzŤ tým že je príliš velka lebo som sa sekol a je giganticka :D
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS
±0
 
zatim ne
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.01.2011 19:14
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

To je vtip ? :D
- nejsme jasnovidci, nemáme křišťálovou kouli, nevidíme ti do počítače...
- pokud chceš, abychom ti pomolhi, musíš nám podat informace, to že tam máš nějakej error, nám teda moc nepomůže, napiš jakej error!
±0
 
Malinky
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.01.2011 20:16
Člen

Hodnocení: +12 (80%)
Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10

tak toto je kompilacia nevem v com je chzba tkaye nwm kde je error :D textura ta moaj sa vola mapby.wad

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Csko"


** Executing...
** Command: C:\Csko\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert" -wadinclude jail_desert.wad

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Csko\hammer\hlcsg.exe c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert -wadinclude jail_desert.wad
Entering c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
[jail_desert.wad]

12 brushes (totalling 72 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.16 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.54 seconds)

Using Wadfile: \csko\cstrike\ajawad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\cached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\cs_747.wad
- Contains 7 used textures, 6.86 percent of map (143 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\cs_bdog.wad
- Contains 9 used textures, 8.82 percent of map (132 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\cs_cbble.wad
- Contains 2 used textures, 1.96 percent of map (61 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 5 used textures, 4.90 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\cs_havana.wad
- Contains 3 used textures, 2.94 percent of map (122 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\cs_office.wad
- Contains 10 used textures, 9.80 percent of map (102 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\cstraining.wad
- Contains 1 used texture, 0.98 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\cstrike.wad
- Contains 10 used textures, 9.80 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\de_airstrip.wad
- Contains 3 used textures, 2.94 percent of map (69 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 1 used texture, 0.98 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\de_piranesi.wad
- Contains 5 used textures, 4.90 percent of map (160 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\de_storm.wad
- Contains 5 used textures, 4.90 percent of map (74 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\de_vertigo.wad
- Contains 1 used texture, 0.98 percent of map (19 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (225 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\chateau.wad
- Contains 8 used textures, 7.84 percent of map (136 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 16 used textures, 15.69 percent of map (99 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\n0th1ng.wad
- Contains 1 used texture, 0.98 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\prodigy.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\tempdecal.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 10 used textures, 9.80 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \csko\cstrike\tswad.wad
- Contains 3 used textures, 2.94 percent of map (29 textures in wad)
Including Wadfile: \csko\cstrike\jail_desert.wad
- Warning: Larger than expected texture (1045292 bytes): 'MAPBY3'
- Contains 1 used texture, 0.98 percent of map (1 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (25)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


added 2 additional animating textures.
Warning: ::FindTexture() texture NULL not found!
Are you sure you included zhlt.wad in your wadpath list?
Warning: ::LoadLump() texture NULL not found!
Error: Exceeded MAX_MAP_MIPTEX
Description: Texture memory usage on the map has exceeded the limit
Howto Fix: Merge similar textures, remove unused textures from the map


----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\Csko\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Csko\hammer\hlbsp.exe c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\Csko\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Csko\hammer\hlvis.exe c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\Csko\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Csko\hammer\hlrad.exe c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert.bsp" "C:\Csko\cstrike\maps\jail_desert.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemôže nájsť zadaný súbor."

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\cccp\pictures\mapa\jail_desert.pts" "C:\Csko\cstrike\maps\jail_desert.pts"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemôže nájsť zadaný súbor."

Upravil/a Malinky dne 07.01.2011 20:17
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS
±0
 
zatim ne
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.01.2011 21:39
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Nevím to jistě, ale podle strýčka googla a jeho super jazyků, tam máš až moc textur (asi wad.ů). Takže, odstraň nepoužívané textury, a když to stejně nepujde, tak je nějak dej do sebe, aby to bylo méně wadů :D Určitě se ale mýlím, takže prosím Backupa, aby napsal, že to říkám špatně :)
±0
 
Backup
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.01.2011 00:27
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Říkáš to špatně ;)
Zkus k CSG přidat parametr "-wadautodetect". Mimochodem by mě zajímalo, jak je velká ta textura MAPBY3.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Malinky
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.01.2011 17:28
Člen

Hodnocení: +12 (80%)
Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10

myslíš velkost ako v pixeloch alebo velkosť súboru v kb alebo Mb ? :)
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS
±0
 
zatim ne
Backup
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.01.2011 22:22
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Rozměry v pixelech šířka x výška.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 13

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes