tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Warning: internal error 1 in PairEdges
Lentilko
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.09.2011 05:58
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Zdravim, tak jak jsem tam měl chybu, tak už vím jakou.. Při kompilaci RADu mi to píše toto: Warning: internal error 1 in PairEdges.
Nevíte někdo co s tím mám dělat ?
Přikládám log z kompilace..
Spoiler:
hlcsg v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\hammer\hlcsg.exe d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -cliptype precise -wadautodetect
Arguments: d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -cliptype precise -wadautodetect
Entering d:\hammer\mm\de_l_shadeplace.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
reset logfile [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ off ] [ off ]
clip hull type [ precise ] [ simple ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.000 ] [ 0.000 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
map scaling [ None ] [ None ]
light name optimize [ on ] [ on ]
UTF8 game_text [ on ] [ on ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

CreateBrush:
(3.63 seconds)
CSGBrush:
(3.36 seconds)

Using Wadfile: \valve\valve\halflife.wad
- Contains 59 used textures, 96.72 percent of map (3116 textures in wad)
Including Wadfile: \hammer\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 1.64 percent of map (17 textures in wad)
Using Wadfile: \valve\cstrike\cs_bdog.wad
- Contains 1 used texture, 1.64 percent of map (132 textures in wad)

"wad" is "halflife.wad;cs_bdog.wad;"

added 12 additional animating textures.
Texture usage is at 1.03 mb (of 32.00 mb MAX)
7.17 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\hammer\hlbsp.exe d:\hammer\mm\de_l_shadeplace
Arguments: d:\hammer\mm\de_l_shadeplace

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (474,-1420,-249)-(558,-1408,-209)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (672,-1475,-384)-(735,-1440,-322)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (768,-1446,-264)-(800,-1424,-248)
2000...2296 (6.34 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'd:\hammer\mm\de_l_shadeplace.prt'
SolidBSP [hull 1] Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (1921,-816,-292)-(1921,-808,-292)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (1609,-635,-292)-(1609,-624,-292)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (1458,-816,-347)-(1469,-813,-318)
500...Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (344,-673,-292)-(352,-673,-292)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (160,-985,-292)-(171,-985,-292)
1000...1491 (1.27 seconds)
SolidBSP [hull 2] Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (1442,-832,-351)-(1453,-829,-326)
500...1000...1298 (0.73 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (1458,-816,-365)-(1469,-813,-335)
1000...1500...2000...2035 (3.70 seconds)
Reduced 1088 texinfos to 867
Reduced 72 texdatas to 70 (4284 bytes to 4196)
Reduced 12494 planes to 2386
14.17 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\hammer\hlvis.exe d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -full
Arguments: d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -full
1357 portalleafs
5224 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ on ] [ off ]


BasePortalVis:
(9.36 seconds)
LeafThread:

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\hammer\hlrad.exe d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers -waddir D:\valve\cstrike -waddir D:\valve\valve
Arguments: d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers -waddir D:\valve\cstrike -waddir D:\valve\valve

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ on ] [ off ]
bounces [ 8 ] [ 8 ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 256.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
smoothing threshold 2[ no change ] [ no change ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
coring threshold [ 0.100 ] [ 0.100 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global light scale [ 2.000 2.000 2.000 ] [ 2.000 2.000 2.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]

custom shadows with bounce light
[ on ] [ off ]
rgb transfers [ on ] [ off ]
minimum final light [ 0 ] [ 0 ]
size of transfer [ 1: 16bit ] [ 1: 16bit ]
size of rgbtransfer [ 2: 32bit ] [ 2: 32bit ]
soft sky [ on ] [ on ]
translucent depth [ 2.000 ] [ 2.000 ]
block opaque [ on ] [ on ]
ignore textures [ off ] [ off ]
reflectivity gamma [ 2.500 ] [ 2.500 ]
reflectivity scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]


Load Textures:
Using Wadfile: D:\valve\valve\halflife.wad
Using Wadfile: D:\valve\cstrike\cs_bdog.wad
70 textures referenced
[Reading texlights from 'D:\hammer\lights.rad']
[0 texlights parsed from 'D:\hammer\lights.rad']

Warning: No vis information.
0 opaque models
0 opaque faces
4362 faces
Create Patches : 11913 base patches
167334 square feet [24096122.00 square inches]
Warning: internal error 1 in PairEdges
Warning: internal error 1 in PairEdges
Warning: internal error 1 in PairEdges
Warning: internal error 1 in PairEdges
Warning: internal error 3 in PairEdges
Warning: internal error 1 in PairEdges
Warning: internal error 1 in PairEdges
Warning: internal error 3 in PairEdges
12 direct lights
1 light styles

BuildDiffuseNormals:
(2.78 seconds)
BuildFacelights:

----- END hlrad -----



±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Habax
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.09.2011 08:47
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

Spoiler:
SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (474,-1420,-249)-(558,-1408,-209)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (672,-1475,-384)-(735,-1440,-322)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (768,-1446,-264)-(800,-1424,-248)
2000...2296 (6.34 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'd:\hammer\mm\de_l_shadeplace.prt'
SolidBSP [hull 1] Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (1921,-816,-292)-(1921,-808,-292)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (1609,-635,-292)-(1609,-624,-292)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (1458,-816,-347)-(1469,-813,-318)
500...Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (344,-673,-292)-(352,-673,-292)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (160,-985,-292)-(171,-985,-292)
1000...1491 (1.27 seconds)
SolidBSP [hull 2] Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (1442,-832,-351)-(1453,-829,-326)
500...1000...1298 (0.73 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (1458,-816,-365)-(1469,-813,-335)


=> toto by ešte stálo za zmienku, kukni si toto, ale neviem, či ti to pomôže...
http://tvorbamap....#post_4115
, t.j. nemáš tam roztiahnuté textúry???
+1
 
Backup
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.09.2011 13:23
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

@Habax: Je sice hezké, že se snažíš poradit za každou cenu, ale když tomu nerozumíš, tak radši neraď.

Jak Mixed face contents in leafnode, tak i internal error in PairEdges bych tipoval na chyby (resp. jen upozornění) v překrývajících se facech. Můžeš se podívat na součadnice warningů z HLBSP, jestli se tam nepřekrývají nějaké brushe; příslušným opravením by měly teoreticky zmizet i warningy z HLRAD.
Jsou to jen přehlédnutelná upozornění, nebo se to nějak projevuje na zkompilované mapě?
+3
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Lentilko
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.09.2011 13:49
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

O tech facech vím, to jo, dokonce přesně vím co se mi kde překrývá. A když hledám některé souřadnice, ani stěnu/vrchol brushe nenajdu. Ale podívám se po tom znovu.
Ano i na mapě - nabíhá CSko, ale vypne se to celé, ani mapa nenaskočí. I když zapnu CS samonté, najdu si mapu a spustím, tak nabíhá, ale zase se vypne celé CSko..
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Habax
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.09.2011 15:14
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

tak prepáč.... :D
+1
 
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.09.2011 19:05
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Tato chyba je jen v VHLT, v topicu na svencoop se už takový problém jednou objevil, nicméně zůstal nedořešen. Můžeš zkusit novější verzi (24), nebo starší verzi (22 a méně).
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Lentilko
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.09.2011 19:41
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

A to pomůže v čem?? Já se v tech verzích moc nevyznám, tak směle žádám o stručné vysvětlení. :)
PS:upravil jsem ty facy ale hází mi jich to stejně, né li víc..
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Backup
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.09.2011 20:09
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Tohle je s vysokou pravděpodobností chyba kompilátoru, tudíž je určitá možnost, že tato chyba je v novější verzi odstraněna; nebo naopak se že celá funkce, způsobující tuto chybu, ve starší verzi ještě nenachází.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Lentilko
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.09.2011 20:12
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Aháá, díky moc za vysvětlení.. :) Ozkouším tu 24 a zejtra podám hlášení :)
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Lentilko
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.09.2011 07:04
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Tak ta 24ka mi napsala aspoň kde ten warning je. Objekt jsem smazal(warning už to nehází). - Toť k RADu
Tak teď už snad jen opravit facy (to mě pořád buzeruje) a doufám že to pude už. Nebo se z toho zcvoknu :D
EDIT + Tvl já už přecházím do nasranosti.. :D Všecko sem opravil, ale CSko mi furt padá.. Jen jedinej rozdíl je, že je kratší kompilace a jinak nic. Padá mi to na obouch PC.. A to ani nemám mapu dokončenou, chybí mi 10%. Mohli bychom zkusit, jestli by se vám to taky vyplo (poslal bych .bsp), nebo jestli je to nějakou špatnou kompilací (v tom případě bych poslal .rmf na překompilaci). Kdo by se napídl pište prosímvás.

Log z nové kompilace :
Spoiler:
hlcsg v3.4 VL24 (Aug 19 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\hammer\hlcsg.exe d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -cliptype precise -wadautodetect
Arguments: d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -cliptype precise -wadautodetect -low -estimate -wadautodetect
Entering d:\hammer\mm\de_l_shadeplace.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
reset logfile [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ on ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ off ] [ off ]
clip hull type [ precise ] [ simple ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
wadcfgfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
nullify trigger [ on ] [ on ]
min surface area [ 0.000 ] [ 0.000 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
map scaling [ None ] [ None ]
light name optimize [ on ] [ on ]
UTF8 game_text [ on ] [ on ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

CreateBrush:
(0.36 seconds)
CSGBrush:
(1.03 seconds)

Using Wadfile: \valve\valve\halflife.wad
- Contains 29 used textures, 93.55 percent of map (3116 textures in wad)
Including Wadfile: \hammer\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 3.23 percent of map (17 textures in wad)
Using Wadfile: \valve\cstrike\cs_bdog.wad
- Contains 1 used texture, 3.23 percent of map (132 textures in wad)

"wad" is "halflife.wad;cs_bdog.wad;"

added 2 additional animating textures.
Texture usage is at 0.55 mb (of 32.00 mb MAX)
1.55 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 VL24 (Aug 19 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\hammer\hlbsp.exe d:\hammer\mm\de_l_shadeplace
Arguments: d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -low -estimate -chart

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ on ] [ off ]
estimate [ on ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]


SolidBSP [hull 0] 500...610 (0.20 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'd:\hammer\mm\de_l_shadeplace.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...673 (0.16 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...679 (0.16 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...693 (0.17 seconds)
Reduced 334 texinfos to 285
Reduced 32 texdatas to 30 (3636 bytes to 2436)
Reduced 1604 planes to 661

Object names Objects/Maxobjs Memory / Maxmem Fullness
------------ --------------- --------------- --------
models 20/512 1280/32768 ( 3.9%)
planes 661/32768 13220/655360 ( 2.0%)
vertexes 2226/65535 26712/786420 ( 3.4%)
nodes 661/32767 15864/786408 ( 2.0%)
texinfos 285/32767 11400/1310680 ( 0.9%)
faces 1589/65535 31780/1310700 ( 2.4%)
clipnodes 1968/32767 15744/262136 ( 6.0%)
leaves 399/32760 11172/917280 ( 1.2%)
* visleafs 281/8192 0/0 ( 3.4%)
marksurfaces 1924/65535 3848/131070 ( 2.9%)
surfedges 7763/512000 31052/2048000 ( 1.5%)
edges 3959/256000 15836/1024000 ( 1.5%)
texdata [variable] 2436/33554432 ( 0.0%)
lightdata [variable] 0/33554432 ( 0.0%)
visdata [variable] 0/8388608 ( 0.0%)
entdata [variable] 6803/524288 ( 1.3%)
* AllocBlock 9/64 0/0 (14.1%)
30 textures referenced
=== Total BSP file data space used: 187147 bytes ===
1.66 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 VL24 (Aug 19 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\hammer\hlvis.exe d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -full
Arguments: d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -full -low -estimate
281 portalleafs
789 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ on ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ on ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.47 seconds)
LeafThread:
(24.23 seconds)
average leafs visible: 95
g_visdatasize:9446 compressed from 10116
24.75 seconds elapsed

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 VL24 (Aug 19 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\hammer\hlrad.exe d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers -waddir D:\valve\cstrike -waddir D:\valve\valve
Arguments: d:\hammer\mm\de_l_shadeplace -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers -waddir D:\valve\cstrike -waddir D:\valve\valve -waddir C:\Half-Life\valve -waddir C:\Half-Life\cstrike -waddir C:\Half-Life\valve_schinese -waddir C:\Half-Life\cstrike_schinese -low -estimate

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ on ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Sparse ] [ Sparse ]
oversampling (-extra)[ on ] [ off ]
bounces [ 8 ] [ 8 ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
smoothing threshold 2[ no change ] [ no change ]
direct threshold [ 10.000 ] [ 10.000 ]
direct light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
coring threshold [ 0.010 ] [ 0.010 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global light scale [ 2.000 2.000 2.000 ] [ 2.000 2.000 2.000 ]
global gamma [ 0.550 0.550 0.550 ] [ 0.550 0.550 0.550 ]
global light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]

custom shadows with bounce light
[ on ] [ off ]
rgb transfers [ on ] [ off ]
minimum final light [ 0 ] [ 0 ]
size of transfer [ 1 (16bit) ] [ 1 (16bit) ]
size of rgbtransfer [ 2 (32bit) ] [ 2 (32bit) ]
soft sky [ on ] [ on ]
translucent depth [ 2.000 ] [ 2.000 ]
block opaque [ on ] [ on ]
ignore textures [ off ] [ off ]
reflectivity gamma [ 2.200 ] [ 2.200 ]
reflectivity scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]


Load Textures:
Opening wad files from directories:
D:\valve\cstrike
D:\valve\valve
C:\Half-Life\valve
C:\Half-Life\cstrike
C:\Half-Life\valve_schinese
C:\Half-Life\cstrike_schinese
Using Wadfile: D:\valve\valve\halflife.wad
Using Wadfile: D:\valve\cstrike\cs_bdog.wad
30 textures referenced
Reading texlights from 'D:\hammer\lights.rad'
0 opaque models
0 opaque faces
1589 faces
Create Patches : 8714 base patches
161192 square feet [23211750.00 square inches]
4 direct lights
1 light styles

BuildDiffuseNormals:
(6.52 seconds)
BuildFacelights:
(208.89 seconds)
BuildVisLeafs:
(21.39 seconds)
visibility matrix : 1.5 megs
MakeRGBScales:
(15.97 seconds)
Transfer Lists : 3562428 : 3.56M transfers
Indices : 2040484 : 1.95M bytes
Data : 14275632 : 13.61M bytes
Bounce 1 GatherRGBLight:
(1.64 seconds)
Bounce 2 GatherRGBLight:
(1.58 seconds)
Bounce 3 GatherRGBLight:
(1.52 seconds)
Bounce 4 GatherRGBLight:
(1.48 seconds)
Bounce 5 GatherRGBLight:
(1.56 seconds)
Bounce 6 GatherRGBLight:
(1.53 seconds)
Bounce 7 GatherRGBLight:
(1.53 seconds)
Bounce 8 GatherRGBLight:
(1.52 seconds)
FinalLightFace:
(7.34 seconds)
274.73 seconds elapsed [4m 34s]

----- END hlrad -----




Upravil/a Lentilko dne 08.09.2011 07:27
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Dominio
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.09.2011 13:55
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Já tě znám osobně, takže mě můžeš věřit ;) Pošli mi rmf, a zkusím to zkompilovat, ale stejně, VHLT máme stejný (mám v24 i v23).
±0
 
Dominio
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.09.2011 16:02
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Zkompiloval jsem, Kompilace podle mě také proběhla bez viditelného erroru. Nejspíš to bude ukryto někde přímo v mapě. Warning: internal error 1 in PairEdges mi to nenapsalo, ale při spuštění CSka se seklo a spadlo.
±0
 
Backup
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.09.2011 16:43
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Pošli (nebo přilož) bsp, zkusím se podívat, proč to padá.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
tom711
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.09.2011 16:44
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Ked to budes velmi potrebovat skusit.. Stale mozes pouzit ZHLT tam sa to neojavuje...
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Lentilko
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.09.2011 17:11
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Dominio- jak u mě.. A pošli prosímtě Backupovi to .bspčko, já jsem na mobilu a na PC se už dneska nedostanu.
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Backup
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.09.2011 17:42
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Ok, podíval jsem se na to bsp a chyba je v absenci "classname" "worldspawn" u worldspawnu. Neprováděl jsi něco s Map -> Map properties? Kdyby nebyla chyba tam, není problém mapu v BSPEditu upravit a potřebné classname tam dopsat - pak už to funguje.
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Lentilko
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.09.2011 17:47
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

nic jsem s tím nedělal.. Ok, dík moc :))
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 8

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes