updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\pff\VHE\hlcsg.exe c:\pff\vhe\maps\round
Entering c:\pff\vhe\maps\round.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...Error: Entity 0, Brush 137, Side 6: plane with no normal
70%...Error: plane with no normal
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\pff\VHE\hlbsp.exe c:\pff\vhe\maps\round
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\pff\vhe\maps\round.log for the cause.
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\pff\VHE\hlvis.exe c:\pff\vhe\maps\round
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\pff\vhe\maps\round.log for the cause.
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\pff\VHE\hlrad.exe c:\pff\vhe\maps\round
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\pff\vhe\maps\round.log for the cause.
Problém je v tomto brushu, v hammeru dej nahoře Map -> "Go to brush number..." a napiš do políčka Entity: 0, do Políčka Brush: 137, dej OK a měl by se ti označit špatnej brush. Můžeš ho smazat a předělat, nebo ho skusit opravit, ale to bude asi těžký protože tam máš 2 errory:
Jeden (podle toho co sem přeložil z infa toho erroru) znamená, že si strčil 2 nebo víc vrcholů toho brushu do jednoho, ale nesloučil si je. A ten 2. error znamená, že ti ten brush zasahuje mimo mapu. (asi proto, že se natáhne do nekonečna kvůli té 1. chybě, nebo kvůli tomu že je "invalid solid structure" )
Upravil/a XXL_cz dne 01.11.2011 06:18
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
moc dík za radu, od té doby co jsem ten brush zpravil už nemám s tímto problém
ale mám zas jiný problém, udělal jsem tři místnosti,které jsou kus od sebe, je z nich vidět ven a mezi ně, aby navzájem nebyli vidět jsem dal brush se texturou sky a když se spawnuju, tak mi tam vždy problikne pár textur vedlejší místnosti, která je až za tim skyboxovým brushem, poradili byste ještě ?
Upravil/a sham0t dne 01.11.2011 16:14
moc sem nepochopil co vlastně máš a co potřebuješ. Skus sem přihodit to rmf ať na to můžem kuknout
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
No tady to bude problém s VISem, ono totiž když někde máš texturu sky neznamená, že tam uvidíš oblohu a nepude vidět skrz. jenom když už zatim nic není a nebo je tam VIS leaf.
Upravil/a XXL_cz dne 01.11.2011 16:52
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru