tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Systém nemůže nalézt uvedený soubor jinak
sham0t
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.10.2011 20:52
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 3
Založený: 31.10.11

Hoj všichni, chci si zkompilovat mapu, jenže mě to tam hází chyby

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."

k mapě se nevytvoří bsp soubor a ještě nějaký další.

tady je výpis z logu
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\pff\Valve"


** Executing...
** Command: C:\pff\VHE\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\pff\vhe\maps\round"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\pff\VHE\hlcsg.exe c:\pff\vhe\maps\round
Entering c:\pff\vhe\maps\round.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...Error: Entity 0, Brush 137, Side 6: plane with no normal
70%...Error: plane with no normal
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem

Error: Entity 0, Brush 137: outside world(+/-4096): (-134,53,-184)-(-55,118,10000)
Error: Entity 0, Brush 137: outside world(+/-4096): (-150,37,-220)-(-39,134,10036)
Error: Entity 0, Brush 137: outside world(+/-4096): (-166,21,-216)-(-23,150,10032)
Error: Entity 0, Brush 137: outside world(+/-4096): (-150,37,-202)-(-39,134,10018)
80%...90%... (0.05 seconds)

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\pff\VHE\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\pff\vhe\maps\round"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\pff\VHE\hlbsp.exe c:\pff\vhe\maps\round
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\pff\vhe\maps\round.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\pff\VHE\hlvis.exe
** Parameters: "c:\pff\vhe\maps\round"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\pff\VHE\hlvis.exe c:\pff\vhe\maps\round
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\pff\vhe\maps\round.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\pff\VHE\hlrad.exe
** Parameters: "c:\pff\vhe\maps\round"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\pff\VHE\hlrad.exe c:\pff\vhe\maps\round
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\pff\vhe\maps\round.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\pff\vhe\maps\round.bsp" "C:\pff\Valve\cstrike\maps\round.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."



dřív stačilo třeba rozdělit na necylindry nebo smazat cylindry, ale ted už ani to nepomáhá

VHE mam stažený z vašich stránek a i podle nich nastavený


Nevím kde dělám chybu, poradíte prosím ?
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.10.2011 21:43
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Entity 0, Brush 137

Problém je v tomto brushu, v hammeru dej nahoře Map -> "Go to brush number..." a napiš do políčka Entity: 0, do Políčka Brush: 137, dej OK a měl by se ti označit špatnej brush. Můžeš ho smazat a předělat, nebo ho skusit opravit, ale to bude asi těžký protože tam máš 2 errory:

Jeden (podle toho co sem přeložil z infa toho erroru) znamená, že si strčil 2 nebo víc vrcholů toho brushu do jednoho, ale nesloučil si je. A ten 2. error znamená, že ti ten brush zasahuje mimo mapu. (asi proto, že se natáhne do nekonečna kvůli té 1. chybě, nebo kvůli tomu že je "invalid solid structure" )
Upravil/a XXL_cz dne 01.11.2011 06:18
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
sham0t
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.11.2011 16:12
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 3
Založený: 31.10.11

moc dík za radu, od té doby co jsem ten brush zpravil už nemám s tímto problém

ale mám zas jiný problém, udělal jsem tři místnosti,které jsou kus od sebe, je z nich vidět ven a mezi ně, aby navzájem nebyli vidět jsem dal brush se texturou sky a když se spawnuju, tak mi tam vždy problikne pár textur vedlejší místnosti, která je až za tim skyboxovým brushem, poradili byste ještě ?
Upravil/a sham0t dne 01.11.2011 16:14
±0
 
Slovis
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.11.2011 16:48
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

tak ... Ahoj vítej u nás

moc sem nepochopil co vlastně máš a co potřebuješ. Skus sem přihodit to rmf ať na to můžem kuknout
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
XXL_cz
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.11.2011 16:51
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

No tady to bude problém s VISem, ono totiž když někde máš texturu sky neznamená, že tam uvidíš oblohu a nepude vidět skrz. jenom když už zatim nic není a nebo je tam VIS leaf.
Upravil/a XXL_cz dne 01.11.2011 16:52
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
sham0t
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.11.2011 17:38
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 3
Založený: 31.10.11

A napadá vás nějakej způsob, jak by se dalo udělat, aby ostatní místnosti nebyly vidět ?
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 5

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes