tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

25.05.2018 18:25:13
čusB)
±0


16.05.2018 18:45:46
poradi mi niekto ako spravim to, ze ked vstupim do miestnosti mi to bude davat granaty ak ho nebudem mat? :D
±0


05.03.2018 10:08:05
nazdar
+1


28.02.2018 09:36:12
alohaa :D
±0


28.01.2018 23:50:42
nice
±0


28.01.2018 14:30:59
chat je rip tak 3 roky min
+2


28.01.2018 11:58:37
rip netlab koukam, rip chat :/
±0


25.01.2018 11:51:55
https://www.runthinkshootlive.com/mesa-cup-2018/

Mesa Cup!
-1


31.12.2017 12:01:45
Dobrý den, mám problém který mi neumožňuje renderovat mapu na mém NT. Jakmile zapnu render, automaticky mi vyhodí hlášku, že program přestal pracovat. Setkal se někdo už s tímhle problémem? Děkuji.
±0


30.12.2017 16:20:10
Už dělám jenom PFka :D
±0


Zrcadlící se podlaha

(Rady, tipy, triky)

Zajímalo vás, jak udělat cokoli zrcadlícího se? V Halfovském enginu to udělat nelze, al ukážeme si trik, pomocí kterého iluze zrcadla docílíme.

Tento trik si ukážeme na velmi jednoduchém příkladě. Vytvoříme si místnost, bude představovat halu, přidáme pár sloupů a světla. Na podlahu použijeme texturu dlaždiček. Může to vypadat třeba takhle.

obrázek 1

Tak a teď to kouzlo. Podlaha nebude nic zrcadlit, ale bude poloprůhledná a pod podlahou bude to samé, co nad podlahou, ale zrcadlově převrácené. Možná to nechápete, tak to snad brzy pochopíte.

Tak jdeme na to. Označíme si objekty nahoře, včetně světel, a se shiftem posuneme dolů, tj posuneme s duplikováním. Pak v menu zvolíme toolsflip objectsVerticaly. Tím se objekty převrátí. Podlahu onullujeme, aby byla vidět pouze horní stěna, tj ta, která bude vidět. Převedeme ji na entitu func_wall a nastavíme Render Mode na texture, tím půjde zpoloprůhledňovat a FX Ammount změníme na 200. S touto hodnotou můžete experimentovat, určuje průhlednost. Hodnota 0 znamená, že brush nebude vůbec vidět a 255, že bude vidět úplně.

Pak už zbývá jen zkompilovat a spustit. Pokud jste udělali všechno správně, tak byste měli vidět vysněnou zrcadlící se podlahu.

obrázek 2

↓ Příkladová mapa ↓

Komentáře

#1 |
hugisek dne 19.05.2010 17:31:59 |
+1
Hodne dobrej figl:D
#2 |
swifterik dne 21.12.2010 14:55:57 |
+2
mozna bych to vylepsil postupnym ztracenim , (pridavani vrstev pod podlahu : fx amount 50 nebo70)bylo by to realnejsi
#3 |
lion dne 10.07.2014 19:41:56 |
±0
Hustéé :)

Přidat komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.

Hodnocení

Pro hodnocení musíte být registrovaný.

Prosím přihlašte se nebo se zaregistrujte.

Výborné! Výborné! 100% [4 Hlasů]
Chvalitebné Chvalitebné 0% [Žádné hlasy]
Dobré Dobré 0% [Žádné hlasy]
Dostačující Dostačující 0% [Žádné hlasy]
Nedostačující Nedostačující 0% [Žádné hlasy]

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)
bullet.gif

Svetlo

(Backup)
bullet.gif

Program přestal...

(Backup)
bullet.gif

help

(mailyy)
bullet.gif

lyy_min...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

run

(mailyy)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 922
bullet.gif Nejnovější člen: filijan