|
|
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.
|
|
|
| Zajímalo vás, jak udělat cokoli zrcadlícího se? V Halfovském enginu to udělat nelze, al ukážeme si trik, pomocí kterého iluze zrcadla docílíme.
Tento trik si ukážeme na velmi jednoduchém příkladě. Vytvoříme si místnost, bude představovat halu, přidáme pár sloupů a světla. Na podlahu použijeme texturu dlaždiček. Může to vypadat třeba takhle.
Tak a teď to kouzlo. Podlaha nebude nic zrcadlit, ale bude poloprůhledná a pod podlahou bude to samé, co nad podlahou, ale zrcadlově převrácené. Možná to nechápete, tak to snad brzy pochopíte.
Tak jdeme na to. Označíme si objekty nahoře, včetně světel, a se shiftem posuneme dolů, tj posuneme s duplikováním. Pak v menu zvolíme tools→flip objects→Verticaly. Tím se objekty převrátí. Podlahu onullujeme, aby byla vidět pouze horní stěna, tj ta, která bude vidět. Převedeme ji na entitu func_wall a nastavíme Render Mode na texture, tím půjde zpoloprůhledňovat a FX Ammount změníme na 200. S touto hodnotou můžete experimentovat, určuje průhlednost. Hodnota 0 znamená, že brush nebude vůbec vidět a 255, že bude vidět úplně.
Pak už zbývá jen zkompilovat a spustit. Pokud jste udělali všechno správně, tak byste měli vidět vysněnou zrcadlící se podlahu.
↓ Příkladová mapa ↓ |
|
|
|
|
#1 |
dne 19.05.2010 17:31:59
| +1
#2 |
dne 21.12.2010 14:55:57
| +2
#3 |
dne 10.07.2014 19:41:56
| ±0
|
|
|
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
|
|
Nejnovější příspěvky (BRUT)
(Asiimovicek)
(Gyuki)
(nifty)
(Backup)
(boxolop1)
(boxolop1)
(boxolop1)
(Slivka)
(latins)
|
|
|
Hosté on-line: 28
Členové on-line: 0
Registrovaní členové: 949
Nejnovější člen: verseludes
|
|
| |