kompilace
|
Jakubturon |
Přidané 18.11.2010 20:18
|
Člen
Hodnocení: +11 (70%) Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10
|
slozku z hammerem mám : počítač D: 1.6ka csko:hammer
cs 1.6
Znova u VHE |
|
|
|
Jakubturon |
Přidané 18.11.2010 20:20
|
Člen
Hodnocení: +11 (70%) Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10
|
a něco se mi založilo v D: UPLNĚ FULL věci o te mapě
Znova u VHE |
|
|
|
Backup |
Přidané 18.11.2010 20:27
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Psal jsem aby jsi vytvořil složku csko, ne složku 1.6ka ani cs 1.6.
Takže tyhle obě složky přejmenuj na csko, nebo na nějaký jiný název (valve,cs,hl), jen hlavně aby v názvu té složky nebyla tečka, mezera, diakritika, nebo kdovícoještě. |
|
|
|
Jakubturon |
Přidané 18.11.2010 20:44
|
Člen
Hodnocení: +11 (70%) Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10
|
mam
Znova u VHE |
|
|
|
Jakubturon |
Přidané 18.11.2010 20:50
|
Člen
Hodnocení: +11 (70%) Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10
|
i vse configute
Upravil/a Jakubturon dne 18.11.2010 20:56
Znova u VHE |
|
|
|
Jakubturon |
Přidané 18.11.2010 20:59
|
Člen
Hodnocení: +11 (70%) Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10
|
už to fakčí a pls jak se dělá sklo ?? fakt THX
Znova u VHE |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 18.11.2010 21:12
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Označíš brush, klikneš na něj pravym, dáš tie to entity, naboře vybereš (pro rozbitné sklo) func_breakable v Render mode nastavíš Texture v Fx amount kolik chceš, (já používám 100 to je kolik to má být průhledný)
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Jakubturon |
Přidané 18.11.2010 21:13
|
Člen
Hodnocení: +11 (70%) Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10
|
já potřebuji jen průhlednost
Znova u VHE |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 18.11.2010 22:26
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
ok, udělej to samý, akorát že si v tom návodu místo func_breakable předstal func_wall. tím chci říct to že máš udělat to samý akorát místo breakable - wall
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Jakubturon |
Přidané 19.11.2010 12:49
|
Člen
Hodnocení: +11 (70%) Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10
|
jo a pls poslední věc jak udělat že tam fělám takové ty čáry ?? jako v tomto videu http://www.youtube.com/watch?v=e2JNAXAfpX8 2:45 to začne dělat pls help
Upravil/a Jakubturon dne 19.11.2010 13:05
Znova u VHE |
|
|
|
Backup |
Přidané 19.11.2010 13:42
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Clipping tool, ale ten chlápek na video to udělal špatně, vyrobil 4 zbytečné brushe. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 19.11.2010 14:08
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
A pak ještě udělal špatně že měl malý mřížky podle mě teda.
Jestli chceš vědět jak přepnul na ten mód kde žádná strana nezmizí, tak to stačí něco začít krájet a pak jak je tam ta čára tak znovu kliknout na tu ikonu clipping toolu a po pár kliknutích až nebude žádná stara červeně označená tak dáš enter a ono se to rozkrojí
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 19.11.2010 14:12
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
jak se dívám nato video tak ten co to dělal byl ještě horší než já když sem z hammerem začínal, já sem nedělal tolik chyb, ale strešně mi všechno trvalo.
Upravil/a XXL_cz dne 19.11.2010 14:13
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Jakubturon |
Přidané 19.11.2010 20:36
|
Člen
Hodnocení: +11 (70%) Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10
|
já vím stačí udělat 1 brush a dát curve ne ??
Znova u VHE |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 19.11.2010 20:49
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
NÉ! carve je hnus a nakrájí špatně, stačí to udělat jako na tom videu. Jenom to nakrájet svisle, pak označit střed a ten pak vodorovně.
Ale né jako to měl on že to nakrájel takto zbytečně, to by pak ve hře mohlo dělat bordel se světlama.
Upravil/a XXL_cz dne 19.11.2010 20:54
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Jakubturon |
Přidané 19.11.2010 20:57
|
Člen
Hodnocení: +11 (70%) Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10
|
aha ale šlo by to i přes carve (zrovna toto myslím)
Upravil/a Jakubturon dne 19.11.2010 20:58
Znova u VHE |
|
|
|
Jakubturon |
Přidané 19.11.2010 21:42
|
Člen
Hodnocení: +11 (70%) Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10
|
jo a pls jak udělam dveře aby se otočily o 90 stup. a zase spátky ??
protože když dám func_door_rotating tak mi to odlítne pls help
Upravil/a Jakubturon dne 19.11.2010 22:22
Znova u VHE |
|
|
|
Dominio |
Přidané 20.11.2010 08:02
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Tak si pročti tutoriály, myslím že nemá smysl ti tady radit se vším, co si můžeš najít. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 20.11.2010 10:47
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Odlítne ti to proto, že si tam nedal brush s texturou ORIGIN - ten označuje místo kolem ktrého se to bude otáčet.
Jestli tam tu texturu s názvem origin nemáš, tak přihej do hammeru texturu zhlt.wad (najdeš ji ve složce z hammerem)
Upravil/a XXL_cz dne 20.11.2010 10:51
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Jakubturon |
Přidané 20.11.2010 12:33
|
Člen
Hodnocení: +11 (70%) Příspěvek: 101
Založený: 13.08.10
|
a kde ji mám dát ???
Znova u VHE |
|
|