tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problem
Gravitr
#41 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 20:01
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\----\Plocha\Fun_house\fun_house.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.map"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.30 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.64 seconds)

Including Wadfile: \program files\valve\zhlt.wad
- Contains 4 used textures, 3.10 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\halflife.wad
- Contains 94 used textures, 72.87 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_747.wad
- Contains 1 used texture, 0.78 percent of map (143 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_bdog.wad
- Contains 4 used textures, 3.10 percent of map (132 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_cbble.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (61 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_dust2on2.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_office.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (102 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_havana.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (122 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\jail_andaman.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (32 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\ka_bungee.wad
- Contains 1 used texture, 0.78 percent of map (39 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\chateau.wad
- Contains 2 used textures, 1.55 percent of map (136 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\itsitaly.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (99 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\tswad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (29 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_storm.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (74 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_vegas.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (101 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_vertigo.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (19 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_piranesi.wad
- Contains 2 used textures, 1.55 percent of map (160 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\de_airstrip.wad
- Contains 1 used texture, 0.78 percent of map (69 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\ajawad.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (1 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\decals.wad
- Contains 20 used textures, 15.50 percent of map (225 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (24)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


added 20 additional animating textures.
Texture usage is at 1.42 mb (of 4.00 mb MAX)
1.33 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...701 (0.05 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity armoury_entity @ ( 1,-1169,-256)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 500...775 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...756 (0.11 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...864 (0.08 seconds)
1.19 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlvis.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlrad.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_house.log for the cause.

----- END hlrad -----





Spoiler:
Dejte zobrazit obrázek ať to vidíte líp
i41.tinypic.com/259yfs7.jpg

Upravil/a Gravitr dne 17.03.2012 20:02
±0
 
Gravitr
#42 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 20:21
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

XXL_cz napsal:
Gravitr napsal:
Slovis : v 3D žádné čáry nemám


Tak to máš špatnej hammer, nebo fgd ale to si nejsem jistej jestli má vliv.


fdg?
±0
 
Dominio
#43 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 20:28
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

FGD to podle mě nebude... Máš VHE stáhlé z tohohle webu (VHE 3.5)?
Nemáš nějakou stěnu jako entitu?
+1
 
Gravitr
#44 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 20:32
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Mám Hammer 3.4

btw další problém - dám entitu env_sprite a vyberu si nějakou (třeba tu 2 - červenou záři) a potom mám ve hře i to černý kolem toho... zkoušel jsem dát FX render "Texture" a FX Amount "255" a nic
Upravil/a Gravitr dne 17.03.2012 20:35
±0
 
Slovis
#45 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 20:46
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

dej render mode na aditive
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+2
 
Dominio
#46 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 20:49
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

To že se ti ty čáry nezobrazují ve 3D camera nejspíš bude tou staršá verzí hammeru. V patchi 3.5 se totiž přidali úžasné funkce hlavně ohledně 3D pohledu...
Zpět k problému, v mapě máš prostě LEAK a ten se už řešil mnohokrát, prostě zkus najít kde máš škvíru v mapě nebo entitu mimo mapu.
+1
 
Slovis
#47 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.03.2012 21:04
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Tak, našel jsem 3 leaky:

1) nějaké dveře pod sebou neměly normální brush -> entita se dostaly do přímého kontaktu s okolím
2) malá škvíra mezi zdí a podlahou
3) stejná jako v bodě 2


Všiml jsem si že ti ty stěny, které nejsou přímo v mřížce (tzn. že jsou nějak natočené) ti moc nesedí.
Nejspíš ti to vždy o kousek uteče. Tomu se dá poměrně dobře předejít tak, že když to chytneš za ten čtvereček na otáčení tak ještě zmáčkneš SHIFT a ona stěna se bude otáčet po asi 15 stupních nebo jak to tam je. A ještě je jedna možnost a tou je vertex tool ...

P.S. fixnul jsem ty problémy s texturama, ale je možné že někde jsem ti nechtě změnil texturu tak se nezlob

opravenou mapu ti někam uploadnu
Upravil/a Slovis dne 17.03.2012 21:08
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+3
 
Gravitr
#48 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.03.2012 19:28
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

díky moc, já sám bych s tim nic nesved :)

Ty změny textur jsou úplně v pohodě, to není žádný problém zase je vyměnit,takže ok - hlavně že si opravil hlavní problémy

thx o-lot

±0
 
Gravitr
#49 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.03.2012 19:37
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

A po zmáčknutí ALT+P už tyto problémy nevadí?
±0
 
Slovis
#50 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.03.2012 15:09
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

To jsem se zapomněl podívat, fixni je všechny a pak znova zmáčkni ALT+P a jestli tam něco zbude, tak napiš sem co ti to tam píše.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+2
 
Gravitr
#51 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.03.2012 17:38
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Nejde teď o váznou věc, ale stejně :

OOO = Dvěře
//// = Brushe
( . = nic neznamenají )
Chtěl bych, aby se dveře otevřely takto :

////////
OOO//
////////

Ale otevřou se takto :

...... ////////
OOO...... //
......////////

Co s tím?
Upravil/a Gravitr dne 21.03.2012 17:41
±0
 
Dominio
#52 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.03.2012 17:43
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Z tvé nádherné grafické prezentace jde opravdu poznat co potřebuješ...
Myslím si že zdejší komunita ti ráda poradí nebo se o to pokusí ve všech problémech, ale proč ti psát něco, co už někdo chytřejší popsal včlánku? Ale abych ti přece jen poradil a jen tě tu nepoučoval, je to první odstavec pod obrázkem.
+2
 
Gravitr
#53 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.03.2012 17:55
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Díky.. já jsem věděl, že to tu někde je, ale nemohl jsem to najít.. kvůli špatnému připojení jsem to radši napsal sem..
±0
 
Gravitr
#54 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.03.2012 19:57
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\Valve


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\ValveHammerEditor\fun_aquapark_cz.map" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz.map"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz"

hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlcsg.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz"
Entering C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...Error: Entity 0, Brush 59, Side 3: plane with no normal
Error: plane with no normal
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file ZHLTProblems.html for a detailed explanation of this problem

Error: Entity 0, Brush 59: outside world(+/-4096): (-10000,-5831,537)-(640,10000,10000)
Error: Entity 0, Brush 59: outside world(+/-4096): (-10000,-5831,537)-(640,10000,10000)
Error: Entity 0, Brush 59: outside world(+/-4096): (-10000,-5831,537)-(640,10000,10000)
Error: Entity 0, Brush 59: outside world(+/-4096): (-10016,-5847,501)-(656,10016,10036)
Error: Entity 0, Brush 59: outside world(+/-4096): (-10016,-5847,501)-(656,10016,10036)
Error: Entity 0, Brush 59: outside world(+/-4096): (-10016,-5847,501)-(656,10016,10036)
Error: Entity 0, Brush 59: outside world(+/-4096): (-10032,-5863,505)-(672,10032,10032)
Error: Entity 0, Brush 59: outside world(+/-4096): (-10032,-5863,505)-(672,10032,10032)
Error: Entity 0, Brush 59: outside world(+/-4096): (-10032,-5863,505)-(672,10032,10032)
Error: Entity 0, Brush 59: outside world(+/-4096): (-10016,-5847,519)-(656,10016,10018)
Error: Entity 0, Brush 59: outside world(+/-4096): (-10016,-5847,519)-(656,10016,10018)
Error: Entity 0, Brush 59: outside world(+/-4096): (-10016,-5847,519)-(656,10016,10018)
Error: Entity 0, Brush 63, Side 5: plane with no normal
40%...50%...Error: Entity 0, Brush 97, Side 2: plane with no normal
Error: Entity 0, Brush 97: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-10000)-(640,7570,10000)
Error: Entity 0, Brush 97: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-10000)-(640,7570,10000)
Error: Entity 0, Brush 97: outside world(+/-4096): (-10000,-10000,-10000)-(640,7570,10000)
Error: Entity 0, Brush 97: outside world(+/-4096): (-10016,-10016,-10036)-(656,7586,10036)
Error: Entity 0, Brush 97: outside world(+/-4096): (-10016,-10016,-10036)-(656,7586,10036)
Error: Entity 0, Brush 97: outside world(+/-4096): (-10016,-10016,-10036)-(656,7586,10036)
Error: Entity 0, Brush 97: outside world(+/-4096): (-10032,-10032,-10032)-(672,7602,10032)
Error: Entity 0, Brush 97: outside world(+/-4096): (-10032,-10032,-10032)-(672,7602,10032)
Error: Entity 0, Brush 97: outside world(+/-4096): (-10032,-10032,-10032)-(672,7602,10032)
Error: Entity 0, Brush 97: outside world(+/-4096): (-10016,-10016,-10018)-(656,7586,10018)
Error: Entity 0, Brush 97: outside world(+/-4096): (-10016,-10016,-10018)-(656,7586,10018)
Error: Entity 0, Brush 97: outside world(+/-4096): (-10016,-10016,-10018)-(656,7586,10018)
Error: Entity 0, Brush 101, Side 5: plane with no normal
60%...70%...80%...90%... (1.34 seconds)

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz"

hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\Valve\hlbsp.exe "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\fun_aquapark_cz.log for the cause.

----- END hlbsp -----



±0
 
Slovis
#55 Vytisknout diskuzi
Přidané 21.03.2012 20:08
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Entity 0, Brush 59: outside world
Entity 0, Brush 63: plane with no normal
Entity 0, Brush 97: plane with no normal
Entity 0, Brush 97: outside world
Entity 0, Brush 101: plane with no normal


Tak nejprve skus ALT+P a fix all.
Potom dej nahoře: Map --> go to brush --> a tam zadávej to co jsem napsal jako první. Nejspíš bude třeba je smazat a udělat znova.

To plane with no normal znamená něco takovéhohle:

zhlt.info/pics/coplanar-1.gif

asi si posouval vertexy a vzniklo ti něco takového:

zhlt.info/pics/coplanar-2.gif
Upravil/a Slovis dne 21.03.2012 20:10
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+2
 
Gravitr
#56 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.03.2012 16:19
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Jo, už to jde.. protože jsem použil nástroj "carve" vícekrát na jeden blok, asi se to rozpůlilo tolikrát, že už to tam hodilo nějakou tu chybu... každopádně díky
Upravil/a Gravitr dne 22.03.2012 18:06
±0
 
Gravitr
#57 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.03.2012 18:58
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

Kde je prosím článek ve kterém je popsáno, jak dodělat mapu na .bsp aby se dala normálně hrát? (třeba na serveru)

+ Dá se mapa hrát i když nemá Vis a Rad?
Upravil/a Gravitr dne 25.03.2012 19:02
±0
 
Dominio
#58 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.03.2012 19:08
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Z RMF do BSP to dáš tak, že to zkompiluješ bez závažnývh errorů. BSP se ti vytvoří ve složce, kterou sis nastavil.
Mapa hrát bez VIS a RAD nejde. Jedině "hrát", přičemž na serveru by to lagovalo a brzo by byla smazána. Na server dávaj mapy pouze se světly.
±0
 
Slovis
#59 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.03.2012 19:23
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Doporučuju tento článek http://tvorbamap....icle_id=84
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Gravitr
#60 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.03.2012 19:24
Člen

Hodnocení: +8 (65%)
Příspěvek: 103
Založený: 14.03.12

A jde dát nějaké světlo, které by bylo přes celou mapu?
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 4

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes